Obchodné podmienky

Obchodné podmienky www.nordic-bike.sk
1. Objednanie tovaru – uzavretie kúpnej zmluvy
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné vzťahy medzi
predávajúcim:
LEVOČA NORDIC CENTRUM, o.z-r.s.p
Rozvoj 1110/13, Levoča 054 01
IČO: 422 352 27
DIČ: 2023639079
Bankové spojenie: SK86 0900 0000 0050 30175621, Slovenská Sporiteľna, a.s, pobočka
Levoča
e-mail: lnc@lnc.sk
mobil: 0903770075
Orgán dozoru :Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj,Obrancov mieru 6,Prešov
1,08001.tel.č.051/7721597
, (ďalej ako „predávajúci“) a zákazníkom (ďalej ako „kupujúci“) pri predaji a
kúpe tovaru prostredníctvom internetového obchodu. Tieto všeobecné
obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy
uzavretej vo forme ponuky zo strany predávajúceho a objednávky na dodanie
tovaru zo strany kupujúceho.
1.2 Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru
predávajúcim kupujúcemu, vzniká odoslaním vyplneného formulára
elektronickej objednávky (ďalej ako „objednávka“) kupujúcim predávajúcemu.
V objednávke musia byť vyplnené tieto údaje:
- identifikačné údaje kupujúceho (t.j. meno a priezvisko, presná a úplná
adresa bydliska, e-mailová adresa alebo telefónne číslo),
- špecifikácia objednaného tovaru (t.j. číslo a názov tovaru, veľkosť, farba a
pod.) a jeho množstvo (t.j. počet objednaných kusov),
- cena a spôsob platby za tovar,
- miesto dodania tovaru.
Objednávku môže kupujúci realizovať aj mailom, alebo telefonicky.
Na objednávku kupujúceho, ktorá neobsahuje údaje nevyhnutné na plnenie
zmluvy a dodanie tovaru, predávajúci neprihliada. Prevzatie objednávky bude
kupujúcemu potvrdené zaslaním stručnej správy na e-mailovú adresu, alebo
telefonicky na ním uvedené kontaktné telefónne číslo, ktoré uvedie v
objednávke.
1.3 Odoslaním objednávky kupujúci uzatvára kúpnu zmluvu na vybraný tovar
a vstupuje tým do zmluvného vzťahu s predávajúcim, ktorý sa riadi týmito
všeobecnými obchodnými podmienkami. Odoslaním objednávky kupujúci tieto
všeobecné obchodné podmienky predávajúceho bez výhrad prijíma.
2. Odstúpenie kupujúceho od zmluvy
2.1 Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do
štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, ak nejde o predaj
tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho a určeného
osobitne pre jedného kupujúceho . Odstúpením kupujúceho od zmluvy sa
zmluva ruší od začiatku.
2.2 V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný vrátiť tovar
predávajúcemu nepoužitý, nepoškodený a s dokladom o jeho zakúpení u
predávajúceho (faktúrou). Tovar je potrebné zaslať na adresu sídla
predávajúceho odporúčame doporučene a poistený (predávajúci neručí za
jeho prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy). Náklady na vrátenie
tovaru znáša kupujúci.
2.3 V prípade odstúpenia od zmluvy je predávajúci povinný:
a) prevziať tovar späť,
b) vrátiť kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od
zmluvy,cenu zaplatenú za tovar vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v
súvislosti s objednaním tovaru.
3. Storno poplatky
3.1 Vykonania storna objednávky pokiaľ je v stave "Evidovaná" nepodlieha
žiadnym poplatkom. Predávajúci s kupujúcim sa dohodli na nasledujúcich
storno poplatkoch súvisiacich s vrátením tovaru predávajúcemu z dôvodov na
strane kupujúceho:
3.2 Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške
50,- € s DPH v prípade
vyexpedovania tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar neprevezme od
dopravcu podľa podmienok uvedených v spôsobe dodania, pokiaľ sa obe
strany nedohodnú inak.Táto zmluvná pokuta pokrýva náklady, ktoré
predávajuci
vynaložil pri plnení zmluvy na dopravu a náklady s nenaplnením kúpnej
zmluvy.
4. Odstúpenie objednávky zo strany predávajúceho
4.1 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v
prípadoch, kedy objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne
uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.), alebo sa
objednaný tovar sa už nevyrába, nedodáva, alebo ak výrobca uvedie na trh
nové verzie produktov. V prípade, že nastane takáto situácia, predávajúci
okamžite skontaktuje kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V
prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu
zaplatená suma prevedená na jeho žiadosť späť na jeho účet alebo adresu v
lehote piatich kalendárnych dní.
5. Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru
5.1 Spôsob dodania tovaru je prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo
kuriérom.
5.2 Po dohode je možné tovar zaslať do celej EU a celého sveta.
5.3 Cenu balného a dopravy tovaru na miesto dodania uvedené kupujúcim v
objednávke hradí kupujúci. Výška dopravy tovaru sa určuje podľa objemu a
váhy kupovaného tovaru.
5.4 Tovar je počas prepravy poistený pre prípad poškodenia a straty.
5.5 Dodanie tovaru kupujúcemu bude podľa dostupnosti tovaru a
prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom čase,
zvyčajne od 5 až 10 pracovných dní od pripísania sumy na účet
predávajúceho (v prípade bezhotovostnej úhrady kúpnej ceny).Tovar po
expedícii z nášho skladu doručený kupujúcemu do 3 pracovných dní.
5.6 Miesto dodania tovaru si stanoví kupujúci pri objednávaní tovaru. Za
splnenie dodania tovaru sa považuje jeho doručenie na adresu uvedenú v
objednávke kupujúceho.
5.7 Dodaný tovar zostáva až do jeho úplného zaplatenia kupujúcim
vlastníctvom predávajúceho.
5.8 V prípade neprevzatia tovaru kupujúcim si predávajúci vyhradzuje právo
uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody-zmluvnú pokutu. V prípade,
že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné
doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného
doručovania.
5.9 Predávajúci vystaví k objednanému tovaru faktúru, ktorú odovzdá/zašle
kupujúcemu spolu s objednaným tovarom.
6. Platobné podmienky
6.1 Ceny výrobkov uvedené na internetovej stránke sú pre kupujúceho
konečné. Predložením poukážky na zľavu môže kupujúci u predávajúceho
uplatniť nárok na zľavu z kúpnej ceny vo výške uvedenej na poukážke. K
cene tovaru je potrebné prirátať cenu poštovného a balného.
6.2 Kupujúci je povinný uhradiť cenu tovaru nasledovným spôsobom:
- bezhotovostne, to znamená bankovým prevodom na účet predávajúceho
uvedený v objednávkovom formulári.
- platbou v hotovosti - dobierka
6.3 Bezhotovostnú platbu je potrebné uskutočniť vopred a to do troch (3)
pracovných dní od zaslania objednávky tovaru predávajúcemu. Ako variabilný
symbol sa uvedie číslo objednávky.
6.4 Predaj tovaru v kúpnej cene nad 1.500.-€ je realizovaný výhradne na
objednávku. V uvedených prípadoch spoločnosť požaduje platbu vopred v
minimálnej výške 50 % z predajnej ceny tovaru, ak nebolo pred realizáciou
objednávky výslovne dohodnuté inak.
7. Ďalšie zmluvné podmienky
7.1 Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať, je
povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho a do 14 dní mu vrátiť cenu
zaplatenú za tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na náhradnom
plnení.
7.2 Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na náhradnom plnení,
predávajúci je povinný nahradiť všetky preukázané náklady, ktoré kupujúci
vynaložil na objednanie tovaru.
7.3 Pri náhradnom plnení je predávajúci povinný kupujúcemu dodať tovar v
rovnakej kvalite a cene.
8. Zodpovednosť za poškodenie – reklamácie
8.1 Kupujúci je povinný tovar pri jeho prevzatí prehliadnuť. Pokiaľ zistí
mechanické poškodenie obalu tovaru, je kupujúci povinný stav tovaru
skontrolovať a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení, ktorý
podpíše spolu so zástupcom dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie počas
dopravy tovaru kupujúcemu nesie dopravca, keďže tovar je poistený. Na
základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po uzavretí škodovej
udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový
výrobok.
8.2 Predávajúci zodpovedá za poškodenie a vady, ktoré má tovar pri prevzatí
kupujúcim alebo vzniknú počas záručnej doby. Záručná doba je 24 mesiacov
a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na
bežné opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním.
8.3 Kupujúci poskytuje záruku v dĺžke 24 mesiacov pre fyzickú osobu -
nepodnikateľa a 12 mesiacov v prípade predaja právnickej osobe, alebo
fyzickej osobe - podnikateľovi. Pokiaľ kupujúci zistí poškodenie, za ktoré
zodpovedá predávajúci, je povinný bez zbytočného odkladu uplatniť
reklamáciu u predávajúceho.
POSTUP REKLAMÁCIE:
a) Čo najskôr nás informovať na emailom alebo telefonicky alebo nám zašlite
vyplnený reklamačný protokol spolu
s tovarom na našu adresu.
b) Poslať produkt späť na adresu firmy: Levoča Nordic Centrum Rozvoj
1110/13 Levoča 054 01
Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho
zákonníka.
8.4 Odstrániteľné poškodenie:
a) Ak ide o poškodenie, ktoré možno odstrániť, kupujúci má právo, aby bolo
bezplatne, včas a riadne odstránené. Predávajúci je povinný poškodenie bez
zbytočného odkladu odstrániť.
b) Kupujúci môže namiesto odstránenia poškodenia požadovať výmenu veci,
ak tým predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť
poškodenia.
c) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia poškodenia vymeniť chybnú
vec za bezchybnú, ak to
kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
d) Ak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa poškodenia po oprave
alebo pre väčší počet
poškodení vec riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo právo od
zmluvy odstúpiť, t.j. právo na vrátenie kúpnej ceny (právo výberu má
kupujúci).
8.5 Neodstrániteľné poškodenie:
a) Ak ide o poškodenie, ktoré nemožno odstrániť a ktoré bráni tomu, aby sa
vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, kupujúci má právo na výmenu
veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť (právo výberu má kupujúci).
b) Ak ide o iné neodstrániteľné chyby (t.j. také, ktoré nebránia tomu, aby sa
vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby), kupujúci má právo na primeranú
zľavu z ceny veci.
8.6 Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o odôvodnenosti
reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto
lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie
reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty, ak
reklamácia nebola vybavená, má kupujúci rovnaké práva, akoby išlo o
poškodenie, ktoré nemožno odstrániť.
8.7 Predavajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o
uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej
norme.Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia
predavajúcemu.Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď,musí sa doručiť bez
zbytočného odkladu,najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
8.8 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za poškodenie až do doby,
keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej
doby nepočíta. Ak dôjde k výmene veci, začne plynúť záručná doba znova od
prevzatia novej veci.
8.9 Kupujúci má právo na náhradu potrebných nákladov, ktoré mu vznikli v
súvislosti s uplatnením práva za zodpovednosti za poškodenie. Toto právo
treba uplatniť u predávajúceho najneskôr do jedného mesiaca po uplynutí
doby, v ktorej treba vytknúť poškodenie; inak právo zanikne.
9. Osobné údaje
Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o
ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem
prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym
orgánom v prípade kontroly.
Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno,
priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa
...... (doplniť na základe žiadosti o registráciu e-shopu o osobné údaje, ktoré
reálne získavate)
Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného
vybavenia Vašej objednávky.
Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením
neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope
na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových
správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo
zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania
so spracúvaním osobných údajov,pričom tieto okamžite blokujeme alebo
likvidujeme.A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme
používať na marketingové účely.
10.Fotografie na stránke
10.1. Všetky fotografie na stránke sú chránené autorským právom a ich
kopírovanie je bez súhlasu vlastníka zakázané !!!
11. Záverečné ustanovenia
11.1 Predávajúci nezodpovedá za nedoručenie objednávky kupujúceho
predávajúcemu z technických príčin nespočívajúcich na strane
predávajúceho.
11.2 Predávajúci nezodpovedá za výber tovaru kupujúcim.
11.3 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté
na ich základe sa riadia
právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
11.4 Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť
dňa 10.7.2015.